Skip to content

SERVICEDESKMEDEWERKER ICT  M/V

Wil jij in een bruisende ICT-omgeving werken met leuke collega’s? Is persoonlijke ontwikkeling uitdagend? Lees dan vooral verder.”

Als Servicedeskmedewerker vind jij het leuk om klanten telefonisch te woord te staan en op locatie te helpen met 1e lijns incidenten. Je ben enthousiast en gemotiveerd om samen met het team de tickets op te lossen. Je handelt hierbij snel en adequaat. Je kunt luisteren, doorvragen en achterhalen wat precies de vraag achter de vraag is. Je bent communicatief en kunt ICT-oplossingen vertalen naar de klant. Lukt je dat niet, dan vind je het prima om hulp te vragen aan een collega om samen tot een oplossing te komen. Je hebt ambities om meer te leren over het vakgebied ICT in de richting van MS365 om zo onze klanten beter van dienst te kunnen zijn. Je beantwoord binnengekomen VoIP-tickets van onze klanten met digitale telefonie. Je richt centrales in en begeleid de klant bij de oplevering en in gebruikname van de telefooncentrale.
Heb je verdere ambities, dan is het mogelijk om je binnen onze organisatie verder te ontwikkelen tot 2e lijns servicedeskmedewerker en projecten mee te gaan draaien in het projectteam. Denk hierbij onder meer aan opleveringen van nieuwe klanten en migraties bij bestaande klanten. Doorgroeien kan op basis van ervaring, maar ook door middel van scholing. Dat doen we in overleg en afgestemd op de behoefte van Linfosys én jouw persoonlijke ontwikkeldoelen.
Beveiligingsrisico’s zijn er om opgelost te worden, dus het veilig houden van onze producten en diensten is voor jou essentieel. Linfosys is namelijk ISO27001-gecertificeerd op het gebied van Informatiebeveiliging. Wij hechten aan duidelijke procedures om onze klanten zo weinig mogelijk risico te laten lopen.

Je werkgebieden die bij de functie horen:

  • Het aannemen en afhandelen van 1e lijns tickets via ons ticketingsysteem Autotask
  • Incidentele installatie en onderhoud, zowel remote en onsite
  • Beheer van onze chat en beantwoorden en afhandelen van telefonische klantvragen
  • VoIP-tickets behandelen. Op termijn ga je ook centrales inrichten en opleveren.
  • Assisteren bij projecten van start tot oplevering
  • Monitoren van netwerk en servers van diverse klanten
  • Backup controle en PRTG Controle
  • Maandelijks heb je een weekenddienst, waarin je een paar uurtjes diverse controles uitvoert en zorgt dat onze diensten up-to-date zijn, óók in het weekend.
  • Inwerken van stagiaires en nieuwe collega’s als buddy

Een greep uit de kennisgebieden die jij beheert en beheerst:

  • Je hebt kennis van en interesse in VoIP (3CX, X2com)
  • MS Office-beheersing
  • Windows client OS op W10, W11
  • Windows server op Terminal server niveau
  • Kerio Connect op gebruikersbeheer
  • Microsoft Exchange op gebruikersbeheer
  • Microsoft 365 beheer niveau
  • Kleine storingen kunnen verhelpen bij printers en scanners
  • Je heb kennis van hardware en weet wat een firewall (Fortigate, PFsense) en een switch is en hoe dit globaal in elkaar zit
  • Je hebt kennis van het OSI-model en weet wat de volgorde is van troubleshooting
  • Kennis van anti malware (ESET is een pré)

Over jou:

  • MBO werk- en denkniveau in de richting van servicedesk- of systeembeheer, minimaal op niveau 3
  • Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie
  • Leergierig op het werk en in de vorm van persoonlijke ontwikkeling.
  • Overzicht houden van de werkzaamheden en de opvolging daarvan, ofwel goed prioriteiten kunnen stellen
  • Meedenken met klanten wat wensen en eisen zijn
  • Jij kent je verantwoordelijkheden
  • Jij denkt graag mee over innovaties en verbeteringen en beschikt daarbij over de juiste communicatie skills.
  • Je bent in bezit van een MS-fundamentals of -expert certificaat of wilt deze graag halen.
  • Jij beschikt over rijbewijs B

Wij bieden!

Als Servicedeskmedewerker ICT bieden wij jou een salaris tussen de € 2.450,- en € 3.000,- bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van je instroomniveau.
Daarnaast bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een toekomstbestendige pensioenregeling en een leuke eindejaarsuitkering.
Wij stimuleren het als jij jezelf samen met ons wilt ontwikkelen door middel van ICT-trainingen en -certificeringen.

In de pauzes geniet je van de heerlijk gevulde saladebar, smaakvolle tosti’s of een panini. De gezonde snack staat altijd voor je klaar in de vorm van gratis vers fruit. De dag start je met een kop versgemalen bonenkoffie en na 16:00u kun je na een pittig soepje door voor het laatste uurtje.
Wij organiseren regelmatig teamuitjes om samen met je collega’s op pad te gaan, even relaxen! Wij hechten aan een goede werk- privébalans. Mis je iets? Geef vooral ook zelf aan wat je nodig hebt om fijn te werken. Wij zoeken een collega voor 32-40 uur per week.

Wil jij ons team versterken?

Stuur je CV met motivatie naar jobs@linfosys.nl t.a.v. Dirk Spijkers. Of klik hier meteen op de button “Online Solliciteren” en we plannen een eerste kennismaking!