Ga naar hoofdinhoud

Teamleider Servicedesk M/V
(28-40 UUR)

Het beste uit mijn team halen en onze klantenservice naar een hoger niveau tillen, daar haal ik mijn voldoening uit!”

 

Linfosys is een groeiend familiebedrijf uit Goirle met een team van ongeveer 25 enthousiaste medewerkers. De sfeer is informeel en familiair. Wij houden ons bezig met het ICT-beheer van onze klanten. Onze dienstverlening bestaat voornamelijk uit: clouddiensten, online werkplekken, VoIP en zakelijke ICT op locatie. Daarbij gaan we altijd met onze prospects en klanten in overleg om tot de beste oplossing te komen. Die oplossing wordt altijd gerealiseerd door onze techneuten en meestal ook vanuit onze eigen datacenters.

Onze servicedesk van ruim 12 personen bestaat uit: 1e lijn- en 2e lijn-servicedeskmedewerkers, een projectteam en 3e lijn systeem- en netwerkbeheerders. In aanvulling hebben wij regelmatig MBO-stagiaires op de afdeling die na hun stage door kunnen stromen in een dienstverband.

Wat ga jij doen binnen Linfosys?

Als Teamleider Servicedesk ben je verantwoordelijk de Servicedesk. Jij zorgt voor de dagelijkse aansturing van de servicedeskmedewerkers en zorgt ervoor dat zij kunnen werken aan de tickets. Mocht er iemand vastlopen met een ticket, dan denk jij mee aan de oplossing. In het geval dat een ticket vaker terugkomt, dan denk jij na welke vervolgacties genomen kunnen worden. Bij escalaties heb jij misschien niet de technische diepgang, maar je coördineert de aanpak. Je vervult een motiverende en coachende rol en draagt zorg voor de continue kwaliteitsverbetering van de servicedesk. In principe regelt de servicedesk de eigen bezetting, maar jij als teamleider draagt zorg voor een goede coördinatie.

De teamleider is tevens applicatiebeheerder van Autotask en is continue bezig met optimalisatie om de organisatie efficiënt te laten werken.

Verder houd jij je bezig met:

• Borgen van het op correcte werkwijze registeren en afhandelen van incidenten en (standaard) wijzigingen door de Servicedesk, evenals het ontwikkelen, monitoren en sturen op de afgesproken resultaten en be-waken van de voortgang van verbetertrajecten;
• Ontwerpen en (her)inrichten van de werkwijze, processen en procedures van de Servicedesk op basis van ervaringen, inzichten en rapportages over incidenten en de afhandeling daarvan;
• Inrichting en gebruiken van de servicemanagement tool (Autotask) en het onderhouden en optimaliseren van de klantendatabase;
• Het selecteren, onboarden, het ontwikkelen en het beoordelen van de medewerkers in jouw team.
• E-learning uitbreiding, ontwikkeling en onderhoud van onze Linfacademy
• Het begeleiden van MBO-stagiaires.

Jij brengt mee:

• MBO+/HBO werk- en denkniveau bij voorkeur in de richting van HRM, ICT of bedrijfskundig;
• Je werkt samen met jouw team op de afdeling en dat vind je leuk, want je bent een teamplayer en houdt daarbij de klantgerichtheid op een hoog niveau met korte wachttijden.
• Ervaring in een soortgelijke functie;
• Ervaring met ITIL is een pre;
• Je kunt snel tot de kern van een probleem komen, signaleert terugkerende incidenten en komt al sa-menwerkend tot de juiste oplossingen;
• Je bent in staat het overzicht te houden, te doorgronden en te prioriteren;
• Je bent gedisciplineerd, vasthoudend en gemotiveerd;
• Je bent flexibel, proactief en pragmatisch;
• Je beschikt over goede communicatie en schriftelijke (rapportage) vaardigheden;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat biedt Linfosys jou?

Wij bieden jou een veelzijdige baan binnen een klein, maar dynamisch team. Wij verwachten dat deze functie tussen de 28 en 40 uur per week van jouw tijd in beslag gaat nemen. Daarnaast is er ruimte om je te verdiepen en jouw vakkennis uit te breiden. Wij hechten veel waarde aan een goede werk-privébalans.

Concreet betekent dit:

• Een uitstekend salaris tussen de € 2.800,- en 3.750,- per maand (afhankelijk van opleiding en werkervaring), plus een eindejaarsuitkering.
• Een toekomstbestendige pensioenregeling.
• Samen lunchen met een goedgevulde saladebar of een overheerlijke tosti.
• Afwisselende, zelfstandig en verantwoordelijke functie.
• En niet te vergeten: een enthousiast Servicedesk team!

Interesse?

Stuur dan je CV en bij voorkeur motivatie naar Dirk Spijkers (HR-manager) via jobs@linfosys.nl of reageer direct en solliciteer online.